Tuesday, May 31, 2011

Supa alfabet

Da, stiu, foarte neinspirat titlul, da' macar e sugestiv :P
Azi e ziua de gateli (adicatelea de gatit); noi putem sa mai ciugulim una-alta, da' Dodo mik nu chiar, asa ca am zis sa-i fac lui o supa rapida, sa aiba plodu ce manca la pranz :D Asa ca am adunat ce-am mai gasit prin frigider si m-am pus pe treaba. Aveam si niste paste alfabet prin camara si m-am gandit ca o sa-i placa copilului sa pescuiasca literele din supa. Nici nu va mai zic cat de mult i-a placut aceasta supa alfabet si ca a mancat doua portii!..



Am gasit asa:
- o rosie
- o telina (e mica-mica, ca-i generatie noua) cu tot cu mini-frunze :D
- o bucata de pastarnac;
- fo' 2 cepe cica verzi, da' de la care am oprit numai partea alba;
- am gasit si o juma' de punga de paste alfabet; taman la fix
Evident ca le-am curatat pe toate (ma putin pastele :P), le-am spalat si le-am taiat cubulete mici. Le-am aruncat in oala si le-am calit impreuna cu 1 lingura de ulei
Cand s-au inmuiat, am aruncat peste ele o cana cu apa si le-am lasat la fiert.
La un moment dat am pus si rosia taiata tot la cutit (mi-a fost lene s-o oparesc si s-o decojesc), si pastele si le-am lasat pe toate sa-si faca treaba :D
Dupa ce s-au imprietenit suficient am stins focul, am potrivit de sare, am pus frunzele de telina si am asteptat sa se raceasca :))
Iaca ce-a iesit :D
E foarte faina si pentru vegetarieni si mai ales pentru cei mici :) Asadar, cand n-aveti prea mult timp la dispozitie si vreti ceva rapid si gustos, va invit sa incercati supa asta :D
Enjoy!

No comments: