Tuesday, May 31, 2011

Noduri cu usturoi / Garlic Knots

Îmi place să descopăr lucruri noi şi simple şi de câte ori am timp caut idei (de mâncare, evident) pe care le pot adapta după chipul şi asemănarea mea. Aşa se face că am descoperit nodurile astea pe blogul Just a Taste si m-am gandit sa le incerc si eu.



Mod de preparare:

Reţeta pentru aluatul de pizza am scris-o aici, aşa că nu o mai reiau. Am făcut aluatul şi am întins o foaie potrivită ca grosime.


L-am tăiat în 4


Apoi am tăiat fiecare bucată în fâşii de cca 3-4 cm, de-a latul.


Am "împletit" din fiecare fâşie câte un nod şi le-am pus la cuptorul încins la 200 de grade C, pentru 5 min.


Am făcut o emulsie din usturoi, pătrunjel, sare şi unt topit.


Notă: dacă păţiţi ca mine şi nu vă ajunge untul, puteţi să adăugaţi şi vreo 2 linguri de ulei.


Am uns nodurile cu emulsia de mai sus şi...ei bine, şi atât! :D


Enjoy!
*This recipe goes to US Masala, for Bookmarked Recipes

No comments: