Saturday, May 7, 2011

Mancare de ardei copti

Reteta pentru mancarea de ardei copti am vazut-o pe Culinar (pusa de Lapona si completata de Andreea), da' n-am apucat s-o fac pana acum; si-mi pare rau ca am fost atat de fraiera. Se face si simplu (bine, exceptand partea cu coptul :P ardeilor) si are si un gust...phiii, iar imi ploo'n gura :)) Partea buna la aceasta mancare de ardei copti este ca se poate face si de post, excluzand carnea, dar ramane la fel de delicioasa.




Ingrediente:
1 kg de ardei copti;
3-4 pulpe de pui;
2 cepe;
3-4 catei de usturoi;
suc de rosii
patrunjel verde
sare; piper
Mod de preparare:
Ardeii se coc si se curata de coaja, cotoare si seminte.
Ceapa se toaca marunt si se pune la calit.
Se adauga si carnea taiata cubulete si se lasa pana isi schimba culoarea.
Se adauga sucul de rosii, se mai completeaza cu o cana cu apa si se lasa la fiert, la foc mic, cca 15 min.
Se adauga ardeii taiati fasii, usturoiul taiat si se mai lasa sa clocoteasca 10 min.

Se potriveste de sare si piper, se adauga verdeata si gata!
Noi am mancat cu mamaliga, da' cred ca merge si niste mujdei de usturoi pe langa ;)
Enjoy!

No comments: