Tuesday, May 31, 2011

Cartofi umpluti, la cuptor

Tare greu îmi e să concep meniul pentru seară, mai ales că piticul mănâncă cot la cot cu noi, şi mănâncă, nu se-ncurca! Am luat azi la răsfoit o revistă cu reţete pentru pitici şi unele reţete erau prea simple (ne scuzaţi, dar noi suntem deja la nivelul avansat), pentru altele nu aveam ingredientele necesare, aşa că am luat o decizie (administrativă, aş putea spune, că până la urma eu sunt şefa în bucătărie): cartofi copţi. Da' simpli? Şi am aruncat un ochi în frigider: ha! îi umplu! Şi i-am umplut, ca sa rezulte cartofi umpluti, nu?


Ce-am folosit:
- cartofi (duuh)
- telemea
- unt
- smântână
- mărar tocat (hehe, mi-am refăcut ieri stocul de mărar congelat, aşa că am de unde :P)

Nota*: Pentru perioadele de post se pot exclude branzeturile sau se pot inlocui, fie cu produse de post (am vazut ca exista in comert cascaval de post), fie cu legume.
Am spălat bine cartofii, i-am scurs şi i-am tăiat pe lungime, în două părţi. Am scobit cartoafele şi am tocat miezul.


Am amestecat miezul de cartoafe, branza, untul, mărarul, sarea şi piperul.


Şi am umplut barabulele (hai să mai schimb denumirea, că vă plictisiţi de atâtea cartoafe :D). Am pus apa în tavă şi am dat totul la cuptor cam 3/4 de oră (deh, cartofi cruzi).


S-au făcut extraordinar de buni şi de moi. Am aruncat şi nişte smântână peste ei şi am băgat rapid pe sub nas :D Să mai zic că şi Dodo-zilla a mancat 1 cartof juma (ca veut dire 3 bucaţi) ?!


Enjoy!


No comments: