Tuesday, May 31, 2011

Chiftele de ciuperci / Mushroom Patties

După mega-extra-supercalifragilistica tarta cu ciuperci mi-au mai rămas nişte muşroame şi m-am gândit că mai bine fac ceva din ele decât să le dau dintr-o parte în alta până se strică şi apoi să ia drumul Albotei (groapa de gunoi, da?). Şi cum ieri eram în plin proces de creaţie cu tarta am zis să experimentez şi nişte chiftele. Arată tare urât, da' au ieşit foarte bune, aşa că dacă nu staţi prost cu inima sau cu stomacul, luaţi aminte :P



Ingrediente:
- ciuperci
- ardei gras
- usturoi
- pesmet
- mărar
- ou
- sare, piper
Mod de preparare:
Se curaţă legumele şi se toacă la robot (ah, ah, lenea asta :D)


În mixtura asta se pune pesmetul, oul, sare şi piper şi se amestecă până devine omogen.


NOTĂ: Eu am pus doar 2 linguri de pesmet, dar merge să puneţi 3-4 să mai absoarbă din zeamă.


Se încinge uleiul, se formează chiftelele cu ajutorul unei linguri şi se pun la prăjit. Merg puse şi la cuptor, dar eu m-am trezit cam târziu.


Se scot, se scurg bine pe un şervet absorbant şi ... gata!


Enjoy!

No comments: