Tuesday, May 31, 2011

Cum sa impachetam cadouri

Asa-i ca mereu v-ati pus intrebarea "de data asta cum mai impachetez cadoul asta"? Ei bine, si eu mi-am pus-o, mai ales cand a fost vorba despre cadoul de Mos Nicolae.
Despre asta mi-am propus sa vorbim azi, in ajun, si mi-ar placea sa cred ca va pot fi de folos cumva. Eu pentru Mos Nicolae adun, in general "luluri" care, evident, trebuie sa incapa in ghetute (apropo, v-ati lustruit ghetutele? :P). La noi Mosul are sacul mai mic si aduce dulciuri, fructe si cate o mica atentie. Dar cum sa le aranjeze in asa fel incat sa incapa in ghete si sa fie si aspectuos (cadoul, evident, ca doar nu credeati ca o sa-l gasiti pe mosul in ghete :P).
Vreau sa va arat in continuare ce am facut eu anul asta.
Metoda I.
Pasul 1: Am strans pe masa de lucru toate cele necesare: dulciurile, fructele, micile atentii, precum si ustensilele: foarfeca, snururi, panglici, sarma imbracata, carioca, pungi pentru friptura la cuptor (da, da, ati citit bine). Apoi le-am impartit frateste:
* smecheria cu pungile astea am descoperit-o anul trecut, cand deja exasperasem ca nu gaseam pungute potrivite pentru astfel de cadouri.
Pasul 2. Am pus in punga dulciurile, lulurile, fructa si m-am apucat s-o leg. Am gasit in Kaufland niste sarme imbracate in material, tocmai bune pentru legat pungi, deci am folosit de-alea.
Pasul 3. Am infasurat o data sarma in jurul pungii stranse si am rasucit-o
Pe un capat am pus jucaria (am gasit ornamente de pom, din lemn si m-am gandit ca vor prinde foarte bine la "ornarea" cadourilor)
si am rasucit din nou sarma. Am pus felicitarea (inauntrul careia am scris numele fiecaruia si cate o mica urare de la Mosul)
Pasul 4. Am rasucit sarma printr-o miscare scurta si am facut fundita.
Metoda II.
Cea mai simpla metoda este sa cautati in magazine pungi (din organza cred) speciale si le folositi pe alea.
Pasul 1. Strangeti obiectele pe care le veti pune in cadou si asezati-le in punga
Pasul 2. Strangeti punga cu ajutorul snurului din laterale.

































Pasul 3. Ornati cadoul dupa placul inimii. Eu la asta am folosit o felicitare, prinsa cu un clestisor special.

Stiu ca aceasta metoda este cea mai simpla, insa pentru cei/cele care prefera sa mestereasca, prima metoda ii poate ajuta sa-si exerseze talentul si indemanarea :D
Have fun!

No comments: