Tuesday, May 31, 2011

Aripioare de pui marinate

Azi am avut inspiratie, da' nu pentru mancaruri complicate, asa ca m-am jucat putin cu niste ingrediente sa vad ce iese. Am avut niste aripi de pui si m-am gandit sa le marinez.




Asa ca am insfacat urmatoarele:
- zeama de la o portocala
- 3,4,5,6 catei de usturoi
- 1 lingurita de zahar
- 1 lingurita de sos de soya (eu am pus sticlutele ca sa vedeti la ce ma refer)
- 1 lingurita de sos Worcester
- cimbrisor (e mai diafan decat cimbrul si merge la fix)

Le-am pus pe toate intr-un castron si am amestecat bine. Chiar m-am distrat amestecand ingredientele cu snopul de cimbrisor :D
Am spalat aripioarele, le-am pigulit, le-am bibilit si le-am pus in marinata sa se rasfete, cam o ora.
Le-am pus apoi la cuptor, inca 45 de min, pana s-au patruns bine si s-au rumenit.
Am servit cu piure de cartofi (imbaiat in marinata) si castraverzi murati; tari bun!
Enjoy and have fun!

No comments: