Tuesday, May 31, 2011

Ficatei la gratar / Grilled Chicken Livers

Azi am avut poftă de ficăţei cu sare, la grătar, aşa că am facut :D Nici măcar nu pot să zic că e reţetă, e mai mult un fel de tehnică pe care am adoptat-o (de descoperit sigur n-am descoperit-o eu, că nu mă cheamă nici Columb nici Vespucci :P) şi care merge de minune de fiecare dată. Imi place textura ficateilor la gratar si-mi place ca in interior se fac cremosi. Nici ca-mi mai trebuie altceva decat un codru de paine si cativa ficatei la gratar, calzi!





De ce avem nevoie:
- ficăţei de pui (ca să vezi!)
- sare
- plită sau grătar (al meu de de fontă, luat din târg, da' e cel mai bun ever :D)

Tehnica:
Ficăţeii se curăţă, se spală şi se scurg un pic. Se încinge grătarul şi se presară sare pe el.


Se pun ficăţeii şi se lasă cca 2-3 min pe-o parte sau până când marginile devin albe.


Grijă mare că au prostul obicei să troznească şi să bufnească! :D


Se întorc pe partea cealaltă şi se lasă tot cam 2-3 min. Dacă îi lăsaţi prea mult devin uscaţi şi înecăcioşi.


Asta-i toată ingineria :D Enjoy!


No comments: