Tuesday, May 31, 2011

Paste marinate / Marinated Pasta

Nu ştiu câţi dintre voi aţi fost la cămin sau dacă aţi mâncat aşa ceva cât aţi fost mici, însă pentru mine asta este una dintre puţinele mâncări din copilărie de care îmi aduc aminte cu plăcere. Dacă stau bine şi mă gândesc nu găsesc niciun motiv pentru care n-am facut mâncarea asta acasă, dar acum că mi-am adus aminte, o s-o pun (iar) pe lista de favorite şi o s-o fac de câte ori îmi aduc aminte.




Ingrediente:
- paste făinoase (zise cineva că-s bune alea din grâu dur, că rezistă la fiert; aiurea, tot praf s-au facut dar au fost cu atât mai bune :D)
- roşii întregi în suc propriu
- ceapă
- usturoi
- dafin
- boabe de piper
- sare
Mod de preparare:
Ceapa se toacă mărunt şi se pune la călit.


Se adaugă roşiile pasate şi se lasă să dea fo' 2 clocote.


Se pun dafinul, piperul boabe şi usturoiul pisat, se adaugă şi o cană cu apă şi se lasa la foc mic cca 10 - 15 min.


Se adaugă pastele şi se mai lasă la fiert încă 5-6 min.


Se potriveşte de sare şi se serveşte cu mare încredere :D


Enjoy!
*I'm gonna link this recipe to Bookmarked Recipes and also to Hearth and Soul, so you can also enjoy what you'll find there!

No comments: