Tuesday, May 31, 2011

Praz cu perisoare si masline

Asta este varianta prazului umplut, pentru lenesi :D
Principiul este cam acelasi, difera un pic metoda de "fabricare".



De ce avem nevoie:
- praz
- carne tocata (am folosit de vita, ca sa poata manca si dodo mik)
- orez
- ou
- dovlecel
- morcov
- masline
- suc de rosii (care a fugit de la pozat :P)
- sare si piper
Intai am facut perisoarele, din amestecul care se vede in poza (repet, n-am pus prea multe ca trebuie sa manance si junior; daca vreti puteti sa puneti si alte condimente) si le-am fiert separat.
Am facut apoi sosul din dovlecelul si morcovul rase, plus suc de rosii (la latitudinea gustului fiecaruia).
Am pus apa cat sa acopere legumele si am lasat la fiert. Dupa ce am terminat si cu perisoarele, le-am pus, impreuna cu maslinele, la fiert in oala in care era sosul
Am pus si prazul, pe care l-am taiat rondele subtiri, sa se fiarba repede (oricum se fierbe repede, ca-i praz de-ala tanar).
Am potrivit de sare si piper si gata! Nici de verdeata nu mai e nevoie, decat daca vreti :P
Enjoy!

No comments: