Tuesday, May 31, 2011

Gulas de vitel

Cred ca toata lumea stie cum se face gulasul iar cei care nu stiu sa ia aminte :)) Noua ne place mancarea asta, dar nu oricand, ci mai degraba cand iarna bate la geam (de fapt profit si eu de ocazie sa ma incalzesc in bucatarie, da' shhh, nu ma dati de gol :D). Prima data cand am vazut reteta mi s-a parut destul de grea, dar dupa ce te inveti cu ea o faci fluierand :P



Si pentru ca vorba lunga e saracia omului, sa purcedem la fabricare :D
Ingrediente:
- carne de vitel (sfatul meu e sa luati pulpa, deschisa la culoare)
- ceapa (cat mai multa)
- cartofi
- morcovi
- ardei gras
- gogosari
- rosii
- usturoi
- pasta de gulas
- paprika
- sare si piper
Mod de preparare:
Am curatat,  portionat si spalat carnea si am pus-o la fiert (prefer sa fierb totul ca de ceva vreme suntem 3 la oala comuna :P)
Am taiat si ceapa marunt si am pus-o tot la fiert (duuh! :D)
La interval de 10-15 minute am inceput sa pun legumele:
intai morcovul, ardeiul si gogosarii
cartofii si usturoiul
si am lasat totul sa fiarba, la foc mic, cam 25-30 de min.
Cand s-au inmuiat toate am pus paprika si pasta de gulas (mai usurel cu iutelile, ca nu-s bune pentru Dodo mik)
Apoi am potrivit se sare si piper, am mai lasat la clocotit cca 5 min si am stins focul. Verdeata am pus-o in farfurie, pen'ca am auzit ca e mai faina "ploaia de verdeata" la botu' lu' calu' :))
Enjoy!

No comments: