Tuesday, May 31, 2011

Cartofi la cuptor, Jamie style / Roasted potatoes, Jamie style

Zice Jamie că asta-i garnitura, dacă nu ideală, măcar cea mai bună pentru puiul piri-piri. Eu am zis să-i dau crezare şi m-am felicitat :D


Reţeta e un fleac, dar un altfel de fleac, aşa că vă zic şi vouă ce-am mai învăţat :P



Ingrediente:
- cartofi
- 1/2 de lămâie
- brânză (mie nu-mi place brânza feta, aşa că tot în telemeaua de la tanti din piaţă îmi e baza)
- ardei iute
- pătrunjel
- ulei de măsline
- sare
Mod de preparare:
Cartofii se curăţă şi se taie felii groase.


Se pun în tavă, împreună cu jumătatea de lămâie, şi peste ei se pune ulei de măsline şi sare.


Se dau la cuptor până se rumenesc pe-o parte, apoi se întorc şi se lasă să se coacă şi pe partea cealaltă.


Între timp se prepară "dressing-ul":
- se taie şi se curăţă ardeiul de seminţe şi nervură şi se spală şi se taie pătrunjelul; 
- se taie şi brânză şi se purcede la a toca mărunt verdeaţa şi lactata :P şi a le amesteca în acelaşi timp.
Cartofii se scot din cuptor şi peste ei se stoarce lămâia.


Se adaugă şi "dressing-ul" şi se amestecă toate.


Să vă mai spun că merg serviţi ca atare sau drept garnitură?!


Enjoy!
This recipe goes to Bookmarked Tuesdays :)

No comments: