Saturday, May 7, 2011

Egg in a Basket

N-am mai facut demult minunatia asta de mic dejun si dimineata m-am trezit cu chef, asa ca am zis sa le fac o surpriza alor mei. Reteta e mega-usoara si te poate salva cand nu mai ai nicio inspiratie pentru micul dejun. Eu am vazut-o pe Culi (inspiratie BD) si am pastrat-o in caietul de retete.



Asadar, avem nevoie de:
oua;
chifle;
branza;
ceva sunculita sau alt mezelic;
unt;
sare, piper
Mod de preparare:
Se taie capacele la chifle si se scobesc de miez (pe ala puteti sa-l folositi la altceva; eu o sa-l pun la sarmale :P). In căuş se pune cate o feliuta de unt.
Se pun mezelicurile si branza.
Se sparge cate un ou in fiecare chifla si se dau cu sare si piper.

Se dau la cuptorul incins la 200 de grade, cca 10 min.
Iacata si o sectiune. In afara de faptul ca arata foarte bine este si excelent :D Iar bucatareasa plina de modestie :))
Enjoy!

No comments: