Saturday, May 7, 2011

Ficatei cu legume

Initial am vrut sa fac un pilaf cu ficatei. Am pregatit toate ingredientele si mai aveam de scos orezul. Cand m-am uitat in borcan nu mai aveam decat 2 linguri de orez, asa ca m-am repliat rapid si am scos ce-am nimerit din congelator: un pachet de fasole verde - bun si ala, pentru ca, pana la urma, m-am ales cu o minunatie de mancare de ficatei cu legume.




Asa ca, intr-un final, am avut asa:
- ficatei de pui;
- fasole verde;
- morcov;
- telina;
- ceapa verde;
- suc de rosii;
- marar;
- usturoi;
- sare, piper, ulei, apa
Mod de preparare:
Se pun legumele la calit, impreuna cu 3 linguri de ulei.
Dupa ce s-au inmuiat, se pune ficatul, se adauga o cana de apa si se lasa la fiert, la foc mic, cca 20 min. Spre sfarsit se adauga sucul de rosii, mararul, se potriveste de sare si piper, se mai lasa sa scada zeama si gata!


Enjoy!

No comments: