Tuesday, May 31, 2011

Pui popcorn / Chicken popcorn

Mă ţin numai de trăznăi, ştiu, da' am o grămadă de reţete haioase, găsite pe alte bloguri şi adaptate după chipul şi asemănarea mea, încât simt nevoia să le împărtăşesc şi cu voi.
Am găsit reţeta asta pe blogul lifeambrosia şi m-am gandit că e la fix pentru o cină rapidă sau o gustare la un film.
Am încercat s-o modific în sensul de a băga bucăţile de pui la cuptor, dar cum al meu (cuptor) este electric, aşteptam o veşnicie să se facă cum trebuie. Oricum e clar că merge foarte bine şi la cuptor, numai să aveţi răbdare. Aşadar să purcedem.

Ingrediente:
1 piept de pui dezosat şi fără piele
1 lingură de miere
2 linguriţe de sare (dacă aveţi de-aia cu mirodenii cică e foarte bună, dar merge de minune şi cea normală)
1 ou
1/2 cana de lapte
100 gr făină
ulei pentru prăjit
Ce-am făcut:
Am tăiat pieptul de pui în cubuleţe mici şi am pus peste el mierea şi 1/2 de linguriţă de sare.


Am bătut oul şi l-am amestecat cu laptele.


Am pus bucăţile de pui "mieroase" în oul cu lapte, le-am scurs şi le-am pus într-o pungă cu făina amestecată cu restul de sare.


Am încins ulei într-o tigaie şi am pus bucăţile la prăjit (nu prea multe în tigaie ca să aibă loc să se desfăşoare). Le-a scurs pe un şervet absorbant şi le-am executat cu sos dulce-acrişor. Zi end!


Enjoy!

No comments: