Tuesday, May 31, 2011

Ciorba de berbec

Chiar dacă este post, familia carnivoră îmi aduce permanent aminte că "un pic de carne" nu strică nicio mâncare :))
Şi pentru că am primit nişte carne de berbec am zis să încerc o ciorbă din gât de berbec şi câteva coaste. Ce-mi place că berbecul nu este aşa de gras şi, spre deosebire de oaie am avut de scos doar ceva piele.


Am adunat şi ceva legume:
ceapă, praz, morcovi, dovlecel, păstârnac
am pus şi o cană de orez şi una de zeamă de varză.
Am curăţat carnea de piele, după cum spuneam, am spalat-o şi am pus-o la fiert.
Ceapa şi prazul le-am tăiat mărunt iar restul de legume au fost chinuite pe răzătoarea mare :D
Le-am lăsat la fiert până ce s-au înmuiat toate şi am adaugat orezul şi zeama de varză.  Am păstrat nişte zeamă de varză de la ciorba din oase de porc şi este destul de sărată, aşa că nici la cioba asta n-a mai fost nevoie de adaos de sare.
După ce s-a fiert orezul şi am gustat să vad dacă mai trebuie zeamă sau nu, am pus o mână zdravănă de leuştean congelat şi gata!


Enjoy!

No comments: