Tuesday, May 31, 2011

Ruladă de curcan / Stuffed Turkey Roll

Zilele trecute am avut calculatorul la doftor şi am rămas datoare cu o reţetă, adică rulada de curcan. A fost mai mult o inspiraţie de moment, dar rezultatul a fost excelent, aşa că, pentru că nu-s egoistă, vă zic şi vouă ce am meşterit.




Ingrediente:

- carne de curcan (am luat o pungă de la măcelarie, neştiind ce e; am vazut acasă că luasem o pulpă superioară-bună şi aia)
- muştar
- legume (fasole verde, dovlecel, morcov sau orice va mai cade la îndemână)
- caşcaval afumat
- sare, piper
* În plus am folosit şi emulsie rămasă de la noduri.
Mod de preparare:
Am dezosat şi dezpieliţat carnea şi am bătut-o cu ciocanul de şnitele.


Am presărat sare si piper, apoi am uns carnea cu o linguriţă de muştar şi 2-3 linguriţe de emulsie cu usturoi.


Am tocat (ras) legumele şi le-am pus în straturi peste carne.


Am pus şi caşcavalul şi am rulat totul în folie de aluminiu.


Am băgat rulada la cuptorul încins la 200 de grade C, cam 35-40 de min.


Enjoy!
* Recipe linked with Monday Mania.

No comments: