Tuesday, May 31, 2011

Salata de legume / Vegetable Salad


Un alt experiment pe care l-am făcut pentru Anul Nou a fost această salata de legume, facută cu legume crude si fierte. Din punctul meu de vedere şi acest experiment a fost reuşit, aşa că o să scriu aici ce-am făcut.



Ingrediente:
- amestec pentru ciorbă (făcut de mine din rădăcinoase - rădăcină şi frunze de ţelină, păstârnac, rădăcină de pătrunjel, dovlecel, roşii, morcovi- toate mărunţite la robot)
- cartofi
- morcovi
- mazăre
- castraveţi muraţi
- maioneză
- sare şi piper
Mod de preparare:

Am pus la scurs legumele tocate.  Am pus cartofii, morcovii şi mazărea la fiert.


Am ras cartofii


şi morcovii.


Am pus mazărea


am scurs bine legumele şi le-am pus în castron


am ras şi scurs bine castraveţii


am adaugat maioneza, sarea şi piperul


şi am amestecat bine până s-a omogenizat întreaga compoziţie.


Enjoy!

No comments: