Wednesday, June 1, 2011

Welcome home!

Deci da, m-am mutat! Greu nenica cu impachetatul, cu ambalatul, caratul, alea-alea! Da' bine ca nu stau departe :D

Am scris aici de ce m-am mutat si mai ales ca va astept cu mare drag in noua casa, care inca nu e gata, dar cu putina rabdare se vor rezolva toate. O sa-mi fie greu la noapte sa dorm in casa noua, dar pentru ca stau totusi in acelasi cartier sper sa ma obisnuiesc repede. Deja am planuri mari si idei care mai de care mai traznite si abia astept sa le pun in practica. Dar deocamdata o sa-mi pun sortul sa mai smotruiesc un pic pe aici, sa miroasa a casa noua :D

3 comments:

arcadia said...

No, bine te-am găsit în casă nouă! N-am venit cu mâna goală, ţi-am adus o oală :D

Să fii sănătoasă, că viaţa noastră depinde de tine şi bucatele care ne înveţi a le face. Pace!

droopina said...

Bine v-am gasit si eu pe aici! Inca mai am de sters geamuri si de aranjat tablouri, da' acusica se face si aici lumina :D

Ai de mine! Ai grija sa nu scapi oala pe scari ca asta nu se imprastie caca feaua :))

Roxana | a trEATs affair said...

ce harnicuta ai fost, ai sters si praful pana am ajuns eu.
Eu venii c-o sticla de vin, unde zici ca-s paharele?