Wednesday, June 1, 2011

Dodo a facut 2 ani!!! / Dodo turned 2!!!

O da! Ma tot gandesc cand s-a dus timpul si ma tot uit cu uimire la el, la cat de mare s-a facut, ce-i turuie gura si, evident, cat de frumos e (ca doar e plodul meu, iar pe mine ma cheama doamna Cioara :)) ). As putea sa va scriu aici un roman cu tot ce s-a intamplat in acesti doi ani, dar, in afara de faptul ca m-ati considera extrem de plictisitoare, m-ati mai si acuza de sentimentalisme. Pana una-alta, sa va arat sarbatoritul si sa va zic pe scurt ce am pregatit. Sa nu va asteptati la ceva extra-nemaipomenit, dar a fost exact genul de mancare pe care o agreeaza toata lumea (ca pana la urma am facut mancarea pentru a fi mancata, nu s-o punem in rama).


Cum ziceam, pregatirile n-au fost cine stie ce; au luat ceva timp, dar a meritat.


La aperitive am avut:
bruschete cu rosii si busuioc (duuuh!), castraveti umpluti cu crema de branza (facuta de mine) si salata, gogonele cu fasole batuta, ardei umpluti tot cu branza, tot castraveti, dar felii, cu ce mi-a mai ramas din crema de branza, salata "Floarea soarelui" (pe care o voi detalia intr-un post separat).


Cateva detalii la ce-am prins sa fac poze, ca la serbari de genul trebuie sa fiu pe faza sa fac poze dinainte, ca la masa nu se stie ce se intampla :D


Salata "Floarea soarelui" 1 :
Salata "Floarea soarelui" 2:
Castravetii umpluti:


Si ardeii:


Adunatura:


Apoi la felul principal am vrut sa fac altceva decat friptura clasica, din care sa tai felii, asa ca am facut rulouri de pui, umplute cu mustar, sunca si cascaval afumat. Le-am aruncat in tava in care am pus si usturoi, rozmarin, cimbru, ulei si vin; din ce-a ramas in tava dupa ce s-au facut rulourile am facut un sos a la Jamie Oliver si le-am servit pe toate cu orez la cuptor (cu legume).


Ei si acum sa trecem la "piece de resistance" :P Tortul. Care tort s-a vrut a fi Elmo, din Strada Sesam. Am muncit cu maica-mea o zi intreaga la el si intr-un final a iesit...cam ciudat, da' macar avea forma de Elmo :P Blatul a vrut sa fie Red Velvet si am luat o reteta de pe Culinar pe care mai bine o ocoleam. In fine! Crema a fost excelenta: frisca, mascarpone si capsuni. Cand ne-am apucat sa ornam tortul am vrut sa coloram frisca. Am folosit 2 sticlute de colorant alimentar rosu si tot roz a iesit. Sa va mai zic ce-a fost la gura noastra? :D Peripetii!


Tot zic sa ma las de meseria asta cu dulciurile, da' se pare ca nu reusesc :))


Per total a fost iar o sarbatoare reusita si familia m-a anuntat ca abia o asteapta pe urmatoarea :D Sa astepte! :))



Luv ya kiddo!

2 comments:

cerulina said...

La multi ani Dodo!!!

Mami, ai pregatit o masa pe cinste.

droopina said...

Mama, Cerro, ai ajuns cam tarziu :)) Inca un pic si facem 3 :D, asa ca te astept si atunci :P