Wednesday, June 1, 2011

Stufat / Onion and Garlic Stew

Pentru mine nu exista Paste fara stufat, dar anul asta v-am mai zis marea mea suparare, asa ca si mancarea asta a fost cu aripi :))



Ingrediente:

- carne de pui
- ceapa si usturoi verde
- pasta de tomate
- sare
- marar verde (optional)

Mod de preparare:
Mie imi place stufatul cu putine ingrediente, pentru ca e pacat sa se piarda aromele cepei si usturoiului printre alte legume. De aceea o sa va arat cum il fac eu si va asigur ca ne place foarte mult.


Intai curatam si spalam carnea si o punem la fiert, la foc mic.



Intre timp curatam ceapa si usturoiul si le taiem in bucati de cca 2-3 cm lungime.



Adaugam verdeata, punem si o lingura de pasta de tomate si lasam sa fiarba totul pana se inmoaie si scade zeama. Spre sfarsit potrivim de sare si adaugam mararul tocat (cum am zis e optional).




Enjoy!

No comments: