Wednesday, June 1, 2011

Simfonia Lalelelor editia 34 / Tulip's Simphony 34th edition

Acest festival a inceptul in 1972, cu cateva lalele plantate in centrul orasului. Este, de fapt o sarbatoare a primaverii si pentru ca Pitestiul este cunoscut si ca "Orasul lalelelor" este o onoare sa sarbatorim in acest fel venirea noului anotimp insorit si plin de verdeata. Daca va intereseaza mai multe date despre Simfonie, puteti sa cititi tot pe saitul special dedicat sarbatorii.
Si a mai trecut un an si iata ca am ajuns la editia cu numarul 34 a Simfoniei Lalelelor (phiii, ma simt ca un crainic tv D.gif). Evident ca Simfonia a picat tot in we in care pentru noi se intampla mereu ceva important, dar am zis ca nu trebuie sa ratam nebunia nici anul asta. Asa ca ne-am facut curaj sa ne strecuram prin nebunia din oras si ne-am clatit si noi ochii si sa ne incantam simturile tongue.gifAnul asta n-am avut rabdare sa iau "standurile" la pas, asa ca m-am decis sa va arat mai mult cum se prezinta urbea noastra in straie de sarbatoareIn primul rand sa va transmit un aer varatic cand parca ai vrea sa stai pe marginea unei fantani sa te racoresti un pic cu stropii purtati de cate o boare
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Hai, acum curaj sa ne strecuram prin multime sa va plimb oleaca pe Strada Mare
Imagine Atasata
Nu, nu ne uitam acum la standuri; intai admiram lalelele plantate de asta toamna
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Ati obosit? Pai hai sa sedem sa ne tragem sufletul. Cam greu in aglomeratia asta, da' stam si noi pe-o dunga D.gif Uite, am gasit loc langa "rau"
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Ia uite, avem si companie D.gif
Imagine Atasata
Na ca s-au speriat!Imagine Atasata
 
Gata, hai ca ne-am odihnit destul! Eu zic sa purcedem usurel spre Primarie, poate acolo o fi mai lejer. Hopa! Ia sa cascam gura un pic si aici
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
V-a placut? Mergem mai departe?
Hai sa ne indepartam putin de zumzetul ala interminabil. Ei nah, uite concurenta rade.gif
Imagine Atasata
 
Neinteresant! Is in pauza asa ca hai mai departe tongue.gif Da' ce-i cu aglomeratia asta? Se da ceva gratis? What is this button do?
Imagine Atasata
Charlie?
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Doamne, tacticos mai e!Imagine Atasata
 
Si ce buzunare mari are! rade.gif
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Hai sa mergem mai departe, ca deja ne inghesuie lumea din toate partile. Inca un pic si ajungem la Primarie. Uite ca au inflorit si magnoliileImagine Atasata
 
Frumos aranjamentul din fata Primariei; simplu si de efect.
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
Gata, eu zic s-o intindem de aici, ca poate ne vede Pendiuc si ne pune sa dam bani la bugetul local ca-i pozam edificiul rade.gif

No comments: