Wednesday, June 1, 2011

Calzone

Nu va mai pun reteta de aluat, dar va dau linkul de la upside-down casserole, pentru ca l-am descris acolo. Cred ca toata lumea stie ce-i ala calzone si posibil s-o fi incercat de multe ori, dar va dau si eu varianta mea, poate va face cu ochiul.



Ingrediente:
- piept de pui
- ciuperci
- salam
- ardei gras
- masline
- suc de rosii
- cascaval
- aluat
Mod de preparare:
Se face aluatul si se intinde bine. Se pune pe jumatate din el suc de rosii si cascaval ras.


Se pune restul de ingrediente (carnea, ciupercile, salamul, ardeiul, maslinele)


se pune iar cascaval deasupra


si se inchide cu cealalta parte de aluat. Se ruleaza marginile in interior si se baga la cuptorul incins cca 30-35 min (sau pana se rumeneste frumos).



(aluatul meu s-a rupt un pic, da' n-a fost problema)


Sa mai spun ca a iesit excelenta? Sa mai zic ca a fost bataie pe ea? :D Nu mai spun! Incercati si o sa-mi dati dreptate :P


Enjoy!
*Let's not forget about Monday Mania!

No comments: