Wednesday, June 1, 2011

Cosulete din ciocolata / Chocolate Baskets

Ma tot gandeam daca sa mai cumpar ceva dulciuri anul asta, sa am de dat familiei de Paste. Si tot stand de vorba cu prietena mea, BeDeaua, deschid un link pe care mi-l trimite. Zic: aaaa, pai astea se fac asa de usor si-s foarte faine, asa ca mi-am luat cele trebuincioase:



Ingrediente:
- ciocolata, de preferat simpla
- sticksuri (daca aveti carliontate si mai bine!)
- M&Ms cu alune

Mod de preparare:
Intr-o tava cu forme de briose se rup sticksurile cat sa formeze un strat de baza. Daca aveam de-alea ondulate, ieseau mai faine, da' au mers si astea de minune.



Ciocolata se topeste la bain-marie si se toarna peste sticksuri.



Puneti tava la frigider sa se intareasca, apoi scoateti cu gija (la mine a mers cu cutitul :)) ) cosuletele si umpleti-le cu bomboane. Foarte greu, intr-adevar! :D



Have fun!

No comments: