Wednesday, June 1, 2011

Drob de pui cu ciuperci / Chicken Tripe With Mushrooms

Anul asta am fost certata cu carnea de miel pentru pretul nesimtit cu care se vinde, asa ca mielul nostru de Paste a fost cam...zburator =)) Si pentru ca tot am facut ciorba din carne de pui, stufatul la fel, am zis sa incerc si drobul, tot din pui. Si buna alegere am facut! Reteta este inspirata de aici, si-i multumesc inca o data autoarei pentru idee!



Ingrediente:

- ficat de pui
- inimi si pipote de pui
- ciuperci
- ceapa si usturoi verzi
- morcovi
- oua crude si oua fierte
- sare, piper

Mod de preparare:
Intai de toate curatam maruntaiele, le spalam si le punem la fiert. Atentie! Nu puneti sare in apa, pentru ca se vor intari!


Cat timp fierb toate cele, punem la calit ciupercile (am vrut sa iau proaspete, dar aratau jalnic, asa ca am luat de-alea congelate; nu dati cu rosii ca nu se intampla foarte des :P), impreuna cu morcovii rasi.



Adaugam ceapa si usturoiul tocate potrivit si mai lasam la calit cca 5 min. Potrivim de sare si piper si lasam sa se raceasca.



Dupa ce s-au racit si maruntaiele si legumele, le tocam la robot, pana obtinem o pasta.




Adaugam oua crude (initial am vrut sa pun 3, dar n-am avut multa umplutura, asa ca unul, mai norocos,  s-a intors langa fratiorii lui din frigider :D) si amestecam pana se omogenizeaza tot.



Tapetam o tava cu ulei si faina si punem un strat de compozitie, peste care adaugam oua fierte. Completam cu restul de compozitie si nivelam.




Punem tava in cuptorul incins la 170-180 grade C, pentru cca 35-40 min. Pentru mai multa siguranta, facem testul cu scobitoarea; daca iese curata, inseamna ca drobul e copt.



Enjoy!

2 comments:

necko said...

merci, drupi! maine fix drobul acesta il voi face. plus unu de miel, ca asa suna comanda :)
Sarbatori Fericite!

droopina said...

Avec plaisir si multumesc eu pentru vizita!
Noi iar ne-am certat cu mielul si anul asta, asa ca tot ciripitoarea a ramas de baza.
Sarbatorile cu bine, liniste si bucurii tie si familiei!