Wednesday, June 1, 2011

Pilaf de primavara / Spring Pilaf

I-am zis asa pentru ca are in el buruieni specifice primaverii, adica:




Ingrediente:
- carne de pui (da, eu am avut de tara, nimic nu se compara la gust ca puiul de tara!)
- ceapa verde
- morcov /
- loboda rosie (am constatat ca n-a fost nevoie de toata legatura, asa ca am pus doar o mana)
- orez 
- spanac proaspat
- sare si 2 felii de lamaie
Mod de preparare:
Am pus puiul la fiert separat, pentru ca nu stiam cat dureaza sa se fiarba. Am vazut apoi ca a fost cocosel tanar (de-ala de cucurigeste mai, terminati cu prostiile :D) si a fiert repede.


Intre timp am pus la fiert (cu zeama de la pui) ceapa, morcovul si orezul si le-am lasat la foc mic pana a inceput orezul sa se umfle.


Am adaugat spanacul si loboda tocate marunt.


Nu, pozele nu-s miscate, sunt doar aburite :P


Evident ca am tot adaugat zeama de la carnea de pui, ca altfel puteam sa-l arunc la gunoi. Am pus si carnea de pui, feliile de lamaie, am potrivit de sare si am mai lasat sa dea cateva clocote.


Dupa ce inchideti focul nu uitati sa scoateti feliile de lamaie ca sa nu se amarasca mancarea.


Enjoy!

No comments: