Wednesday, June 1, 2011

Hamburgeri facuti in casa / Homemade Hamburgers

Din când în când mai am poftă de porcării. Şi, chiar dacă McDonald's-ul e la poalele dealului, prefer să-mi fac poftele în casă. Ei, mai cad şi eu în păcatul de a cumpăra de la fast-food, dar atât de rar, că le pot număra pe dejete pentru un an întreg.


"Reţeta" asta am învăţat-o de la soţul meu, care a avut tangenţă cu industria fast-food destui ani. Mi-a zis că în carne poţi pune orice, atâta timp cât respecţi un singur pas, esenţial de altfel. O să vă arăt varianta care ne place nouă şi chiar vă încurajez să încercaţi şi alte variante.




Ingrediente:

- carne tocată (amestec de vită şi porc)
- ceapă
- usturoi
- ou
- sare, piper (sau orice alte condimente vi se par potrivite)
Mod de preparare:
Amestecaţi carnea cu oul, ceapa tocată mărunt, usturoiul zdrobit şi condimentele.


Formaţi hamburgerii şi puneţi-i la congelator cca 15-20 min. O să aveţi hamburger-ii perfecţi dacă respectaţi acest pas.


Încingeţi plita sau grătatul de fontă (luat din piaţa, de la ţigani :P) şi puneţi hamburger-ii la fript.


Într-o chiflă puneţi salată, castraveţi, brânză sau orice altceva şi serviţi. Chifla puteţi s-o prăjiţi un pic şi s-o ungeţi cu un căţel de usturoi.


Enjoy!
*I'm gonna give my recipe to Monday Mania, as usual :D

No comments: