Wednesday, June 1, 2011

Chiftele umplute / Stuffed Meatballs

Din cand in cand imi place sa ma mai joc cu compozitia de la chiftele; asa le mai schimb si gustul si gasesc tot felul de combinatii interesante. De data asta mi-a venit ideea sa le umplu si am zis sa incerc niste branza, dar daca tot luasem cas afumat de la nenea (avem un nene care aduce casul facut de el, direct de la stana) m-am gandit sa incerc combinatia asta. Ia sa vedeti despre ce vorbesc :D



Ingrediente:

- carne tocata (amestec porc si vita)
- pastrama de pui (optional; eu am facut un experiment in casa si pentru ca a iesit prea sarata am pus-o la chiftele :D)
- o felie de paine
- ou
- marar proaspat
- usturoi verde (sau cativa catei de usturoi)
- sare, piper

Mod de preparare:
Am tocat pastrama, verdeata, usturoiul, painea




Intre timp am taiat casul si evident ca l-am gustat si eu un pic :D



Amestecam toate ingredientele (nu uitam de carnea tocata, de ou si de condimente, da?) si formam chiftele "deschise" in care punem cate o bucatica de cas, dupa care le inchidem.





Ungem tava de cuptor cu un pic de ulei si punem chiftelele in cuptorul incins. Cand se fac pe o parte le intoarcem si le lasam sa se faca si pe cealalta parte.





Enjoy!
* Linking this post to Made from Scratch Tuesday, Tempt My Tummy Tuesday, Tuesdays at the Table

No comments: