Wednesday, June 1, 2011

Mancare de castraveti murati

Mâncarea asta din castraveti murati o ştiu de la mama şi nu trece iarnă fără să o fac măcar o dată. Poate pentru unii suna ciudat sa bagi castravetii murati intr-o mancare gen tocanita, insa, pe langa faptul ca se face usor, de gust nici nu vă mai povestesc; rămâne să vedeţi singuri.



Ingrediente:

- castraveţi muraţi

- carne macră (de porc, de pui, de vită, chiar nu contează; merge la fel de bine cu orice fel de carne)
- ceapă
- morcov (eu îl mai pun că-mi place gustul în mancare. Dacă nu vreţi, puteţi să-l eliminaţi)
- suc de roşii
- mărar
- sare
Mod de preparare:
Întâi de toate ne ocupăm de castraveţi. Îi tăiem (cum ne place, nu trebuie sa fie un tipar anume) şi lăsăm la desărat în apă rece, cât pregătim restul de mâncare.


Carnea o tăiem cubuleţe şi o punem la fiert în apă cât să o acopere (eu am folosit carne de porc, aşa că n-am mai pus ulei; la carnea degresată merge oleacă de ulei) şi lăsăm la fiert, la foc mic, până se pătrunde bine.


Cât fierbe carnea, punem ceapa şi morcovul ras


Adăugăm castraveţii scurşi


Completăm cu apă şi suc de roşii şi mai lăsăm la fiert cca 15-20 min.


Adăugăm verdeaţa, potrivim de sare, dacă este cazul.


Enjoy!
* It's Monday, so it's time for Monday Mania!!!
I'm also sending this dish to Frugal Follies.

No comments: