Wednesday, June 1, 2011

Friptură de vită / Pan-fried Beef

Eu mereu am avut probleme cu vita,  în sensul că, de cele mai multe ori nu mi-a ieşit. Numai că, am tot adunat informaţii de ici, de colo şi mi-am luat inima-n dinţi şi am mai încercat câteva variante. Evident că succesul reţetei depinde şi de tipul de carne folosit (că poţi să nimereşti şi carne bătrână), dar şi de ingrediente. Însă, înainte de a purcede la treabă, vreau să vă mai arăt cum se vede răsăritul de soare de la geamul meu :D




Ingrediente:

- carne de vită (eventual pulpă ca să nu curăţaţi prea multe pieliţe)
- suc de roşii
- ulei
- vin roşu (al meu a fost de ţară, de-aia arată aşa)
- usturoi
- rozmarin
- sare, piper
Mod de preparare:
Întâi de toate, ca orice bucătar care se respectă, punem şi pentru noi un pahar cu vin :D


Apoi punem la încins vreo 2-3 linguri de ulei şi punem carnea la prăjit cât să se închidă porii şi să păstreze tot sucul în interior.


Adăugăm sucul de roşii şi vinul


adăugăm şi rozmarinul şi usturoiul şi lăsăm la fiert, la foc mic, cca 15-20 de min (depinde de cât de groase sunt feliile)


Servim cu ce fel de garnitură vrem şi mai bem şi oleacă de vin, că nu strică la circulaţie :D


Enjoy!

No comments: