Wednesday, June 1, 2011

Salata "Floarea Soarelui" / "Sunflower" Salad

V-am mai ramas datoare cu niste retete de la ziua lu' Dodo, asa ca incerc sa le aduc la zi, ca ma luati apoi de urechi :D

Am vazut salata asta pe Culinar si mi-a ramas gandul la ea; am zis s-o fac cu proxima ocazie gen masa festiva. Tipa a folosit, pentru gustul meu, si mai multa maioneza si mai multe ingrediente. Eu am exclus din start ciupercile prajite si am lasat maioneza doar la inceput si la sfarsit. Combinatia a fost excelenta si, dupa parerea mea, se pot incerca combinatii de n luate cate k :D , numai sa lasati totul la rece cel putin 2 ore, ca sa se imbine gusturile. Dar hai sa purcedem la treaba!




Ingrediente:
- maioneza clasica (aia light e prea fada si trebuie si ceva mai gras sa-i dea un gust mai bun; sau folositi maioneza de casa, ca doar v-am invatat s-o faceti :P)
- cartofi (cam 2 cartofi mari pentru doua salate)
- morcovi (la fel ca la cartofi)
- ton in ulei (eu nu l-am scurs, pentru ca n-am pus nici multa maioneza si uleiul a fost absorbit de cartof)
- oua fierte
- boabe de porumb sau seminte de floarea soarelui
- masline negre, fara samburi
- chipsuri


Mod de preparare:
Pe o farfurie adanca asezam asa:

- maioneza

- cartof ras

- ton in ulei

- morcov (fiert) ras

- ou fiert

- maioneza

Se orneaza cu boabe de porumb sau seminte de floarea soarelui, masline negre taiate pe din doua si chipsuri.



Enjoy!
* I'm linking this recipe to Monday Mania, Made from Scratch, Tempt My Tummy, What's on the Menu (Wednesday)

No comments: