Wednesday, June 1, 2011

1 mai muncitoresc / Workers' 1st of May

S-a dus si 1 mai! Unii au serbat prin mitinguri, altii pe litoral (al nostru sau al vecinilor), altii chiar au muncit, dar noi am petrecut, ca marea majoritate a romanilor, la un gratar in aer liber. Si pentru ca nu ne place sa auzim vocabularul colorat al co-grataragiilor sau acordurile muzicale care denota gradul de cultura si civilizatie, ne-am desfasurat in liniste la noi la "tara". Tara asta, de fapt, este un teren cumparat de ai mei, cu mari sacrificii si multa vointa, undeva dupa Revolutie. Mare lucru nu e, dar ne place acolo ca e liniste, aer curat, e foarte aproape de oras si-n plus putem sa plantam legume "bio" (incepe sa ma calce pe nervi cuvantul asta!), avem si cativa pomisori din care mai culegem cate un mar, o pruna, fo' 3 m de vita de vie, din care ne descurcam de un vin curat si sanatos (din care savurez chiar acum :P) avem si o gradinita cu flori si un loc unde sa dormim sau sa ne petrecem cateva zile. Nu va imaginati cine stie ce vila (bleah, am oroare!), cu o casuta cu 3 camere, baie, bucatarie si o camara, dar ne simtim excelent acolo. Si acum ca v-am povestit ce inseamna pentru noi "gradina", sa va arat si cu ce ne-am delectat:







Am facut la gratar o gramada de mancare, pentru ca de data asta, ca niciodata, toata lumea a adus mancare; dar a picat bine, ca am impartit-o si mai mancam si azi din ea :D


- pulpe de pui


- niste carnati proaspeti, aripioare de pui marinate si mici (evident!)


si daca tot am pus una alta pe gratar am pus si chiflele :D



Pe langa astea mi-a venit pe chelie sa prajesc niste cartofi si bine am facut ca s-au mancat la foc automat. Am facut si o salata de vara si una de varza murata, ca sa aiba lumea de unde alege. Aaaa da, si sa nu uit de ciabatta cu ardei iute (pentru cei pe care-i tin baierele :D pe mine m-au tinut :P)




Am mai pus si niste gingiumingiu (vorba BeDelei) la masa si s-a mai gasit cate unul care sa se agate si de astea :D



Desertul a fost cumparat, ca se facea cam greu pe gratar :))



Va temeati ca nu s-a mancat? Dodo-zilla n-a pierdut ocazia sa-si umple gura cu mancare, ca nu cumva sa i-o fure careva din fata :D



Cookies anyone? You wish! =))

Una peste alta a fost o zi reusita. Ne-am mai intalnit si noi sa mai stam de vorba, sa mai punem tara la cale, sa ne "simtem" bine. Si am avut parte si de vreme buna; in schimb, cum am ajuns acasa, cum a inceput sa toarne cu galeata si nu s-a mai oprit. Ploua in continuare...


Enjoy!

*Linking this to Monday Mania, Homemaker Monday, Made by You Mondays

No comments: