Wednesday, June 1, 2011

Pui sote / Chicken Saute

Am dat de reteta asta intamplator, tot cautand diverse idei pentru ziua lu' Dodo ce va sa vina in curand ;) E foarte usor de facut si place si adultilor si piticilor.



Ingrediente:

- carne de pui dezosata si fara piele
- 1 lingura de unt
- 1 lingura ulei de masline
- 1 lingurita de pasta de tomate
- 3-4 linguri vin alb
- 1 cana cu supa de pui sau apa calda
- patrunjel
- sare
Mod de preparare:
Se pune untul la topit in tigaie. Cand incepe sa faca spume :)) puneti si uleiul de masline.


Se pune la prajit carnea de pui si se lasa sa se rumeneasca pe ambele parti, cate 4-5 min.


Carnea se scoate pe o farfurie si se pastreaza la cald. In tigaie se toarna vinul si se amesteca energic pentru a indeparta toate resturile de carne ramase de la prajit.


Apoi se adauga supa (eu n-am avut asa ca am pus apa calda) si pasta de rosii (optional; noua ne place mai mult asa, de-aia am folosit-o) si se lasa totul la foc mic pana cand zeama scade si se obtine un sos cremos.


Sosul se potriveste de sare iar carnea se serveste calda, cu sos deasupra si patrujel tocat.


Enjoy!

No comments: