Friday, December 2, 2011

Sloppy Joe

Un "american clasic" caruia ii pusesem gand rau de ceva vreme, dar caruia abia acum i-a venit randul. Sunt sute, poate chiar mii de retete pe net, insa eu m-am oprit asupra variantei facute de Emeril si nu-mi pare rau. Evident ca am modificat-o si pe asta :)) dar am pastrat linia principala.




Ingrediente: (ce-am folosit eu, pentru ca reteta lui Emeril o puteti vedea in link)

- 2 linguri de ulei de masline
- 1 ceapa medie
- 1/2 de ardei gras
- sare si piper dupa gust
- cativa catei de usturoi
- 1/2 kg carne tocata, de vita
- 1 - 2 linguri rase de zahar (n-am avut brun, am folosit de-asta normal)
- 3 linguri de sos Worchestershire
- o cana de suc de rosii
- 1 cana de apa (sau, daca aveti, e si mai buna supa de vita)



Mod de preparare:

Ceapa si ardeiul gras se pun la calit in uleiul de masline pana se inmoaie.



Se adauga usturoiul si se mai lasa pe foc inca 1 min.



Se adauga carnea tocata si se lasa pe foc pana isi schimba culoarea si se "desface".



Se adauga (phiii ce de mai adaugam! :D) zaharul, sosul Worchestershire, sucul de rosii si apa si se lasa sa fiarba la foc mic, pana scade sosul. Se mai potriveste de sare si piper daca e cazul si se infuleca, pardon ... serveste intr-o chifla. Zi end!








Nota: va sfatuiesc sa va puneti bavetele ca-i al naibi de ...noroios :))

Enjoy!

* Link pentru Monday Mania

No comments: