Wednesday, December 28, 2011

Meniul de Sf. Stefan

In primul si in primul rand, "La multi ani!" si sarbatori asa cum va doriti! Noi pana ieri am fost in tur de forta, pentru ca nu ne-au ajuns pregatirile pentru Craciun, am continuat si cu Sf. Stefan. Pentru ca avem doi, de-aia :P Asa ca pregatirile pentru sfinti au fost mai complexe.




La aperitive, anul asta a fost anul salatelor :D

- salata de pui, cu porumb, acritura si maioneza



- salata de fasole verde cu ciuperci; asta initial era o salata de fasole verde si o salata de ciuperci cu maioneza. Pana la urma le-am combinat si am facut-o din: fasole verde, ciuperci, morcov crud, usturoi, marar, sare, piper si maioneza.



- salata de broccoli crud, dupa reteta lu' Guvi.



- salata de icre, ca pe malul Dunarii :P





- oua umplute


- platouri cu mezelicuri si un fel de saleuri



Felul principal a constat intr-un curcan umplut si invelit si cu niste sunculita (ma scuzati, bacon) si o rulada de porc, umpluta cu pasta de mazare, pasta de morcovi si carnaciori. Din pacate la pozat n-a mai apucat decat rulada, si aia printr-un noroc chior :D




Desertul l-am vrut mai usurel, adica cozonac, o prajitura care aduce oarecum cu turta dulce (o sa va pun reteta si la asta) si salata de fructe.





Acum putem sa ne odihnim si noi?


No comments: