Saturday, December 24, 2011

Racituri (piftii) combinate

Adica piftie fusion, sau combinata, sau din mai multe feluri de carne, sau cum vreti voi sa-i spuneti. Ideea e ca a iesit excelenta si o sa va dau si voua reteta sa vedeti ca am dreptate.




Ingrediente:
- jambon de porc (merg si picioare, urechi, bla-bla, dar ieri n-am gasit)
- tacamuri de curcan
- tacamuri de pui
- foi de dafin
- piper boabe
- usturoi
- sare



Mod de preparare:
Se spala, curata etc. tacamurile iar jambonul se parleste un pic (daca nu e deja parlit si curatat de la macelarie), se spala si se pun toate in oala, impreuna cu condimentele. Se acopera cu apa si se lasa la fiert la foc mic undeva intre 3 si 5 ore (sau pana cand carnea se desprinde cu usurinta de pe os). Intre timp se ia spuma si se mai amesteca, sa nu se prinda carnea de fundul oalei.


Se scoate carnea, se lasa un pic la racit, apoi se separa de oase si osicioare si se pune in castroane.


Eu am fiert si niste morcovi si oua si le-am pus pe fundul castroanelor, sa dea bine, da' nu stiu la cine :))



Peste carne se toarna zeama strecurata si se lasa la rece pana a doua zi sau pana cand se intareste.



Cine prefera poate s-o manance cu hrean sau cu mustar.





Enjoy!


No comments: