Monday, November 14, 2011

Quiche fara crusta / Crustless quiche

Ei, e o banala tarta (legume aveam, tava noua trebuia inaugurata, asa ca s-au pupat de minune), da' cica daca ii zicem quiche e si mai trendi si face si audienta :D




Ingrediente:
- legume (nu stiu ce mi-a venit sa iau o punga de legume congelate si am tot tavalit-o toata ziua prin frigider in speranta ca-mi vine o idee. Si mi-a venit! Ideea, evident!)
- oo
- lapte
- smantana
- lapte
- cascaval
- sare (dupa gust si daca este cazul)



Mod de preparare:

Se ia tava nou nouta, castigata la concurs :D si, dupa ce se spala si se usuca, se unge cu un pic de unt. De ce? Pai fiind tava noua, de unde sa stiu eu cum reactioneaza in contact cu diverse alte substante potential lipicioase? Apoi se pun legumele in tava, si se sareaza.

In timp ce ele, legumele, se odihnesc dupa atata zbucium, se face liezon-ul (scuzati ca nu-mi vine in minte alt termen, da' am mintea in tarlici din motive prea intemeiate) astfel:
- se bat ouale cu un praf de sare, pana fac bule



- se pune smantana si se amesteca bine, pana se omogenizeaza si dispar toate cocoloasele



- se toarna laptele si se amesteca energic :P



- se pune si cascavalul ras, se mai amesteca un pic


si amestecul se pune peste legumele din forma de tarta (aia noua, da?) si se dau la cuptor cam 30-35 min (eu am pus la 150 de grade, ca n-am avut graba si cred ca le-am lasat si mai mult de juma de ora), sau pana cand liezonul se rumeneste si se intareste (da stiu, am niste vorbe la mine...). C'est tout!





 
Enjoy!

No comments: