Tuesday, February 11, 2014

Salata de paste cu dovlecei la gratar

Imi plac pastele si imi plac si dovleceii. Pe cei din urma ii mananc si cruzi si de multe ori trebuie sa iau 1 dovlecel in plus, ca sa fiu sigura ca-mi ajung pentru ce vreau sa fac. Si ce-mi place cel mai mult, este sa combin aceste doua ingrediente. Va garantez ca iese o nebunie de salata cu paste si dovlecei la gratar, cu iz de usturoi si un pic acrisoara, astfel incat cu siguranta iti mai pui o portie. Si-n plus, salata de paste cu dovlecei la gratar se face foarte repede, undeva la 10-15 min.




Ingrediente:
- 100-200 gr paste fainoase (de care vreti voi. Din experienta va spun ca merg toate felurile de paste)
- 1 dovlecel de marime medie
- 2 catei de usturoi
- 1-2 linguri de ulei
- lingura de otet
- sare
- rosii (optional)



Mod de preparare:
Cat fierbeti pastele, putesti sa faceti dovlecelul la gratar. Ca sa fiu mai clara, taiati felii subtiri de dovlecel, pe care le puneti pe gratarul incins bine, presarat cu sare fina.


Imi place mult modelul interior al dovleceilor



Dupa ce s-au facut toate feliile de dovlecel, pisati sau radeti usturoiul peste ele, adaugati ulei si otet si omogenizati. Nu mai este nevoie de sare, pentru ca si-au luat-o de pe gratar.


Peste salata de dovlecei se pun pastele scurse bine de apa, se potriveste de sare, daca mai este cazul, se amesteca si se serveste calda. Eu am pus si felioare de rosii cherry, dar puteti sa puneti ardei iute sau verdeata sau un pic de branza, ce va place voua.


Enjoy!

1 comment:

Danutza said...

Super buna! N-am mai facut de mult o salata de paste :)