Tuesday, April 9, 2013

Frittata cu ardei si ciuperci

Adica o omleta grasa si pufoasa. In perioada in care firma de cablu a fost generoasa cu noi si ne-a oferit postul TLC, m-am uitat la toate emisiunile lui Buddy Valastro (Cake Boss) si am notat tot ce-am prins. Cred ca am strans deja un teanc considerabil de notite! De la el am "furat" si ideea acestei frittata cu ardei, care, cum spuneam, este un fel de omleta pufoasa si etajata. Si pentru ca la noi se mananca oua, imposibil sa nu iasa macar o data pe saptamana o minunatie de frittata, dar cu variatiuni pe aceeasi tema.





Ingrediente:
- 4 oua
- 100 gr jambon sau sunca presata
- 100 gr ardei gras
- 100 gr ciuperci
- 1-2 fire de ceapa verde
- 70-80 gr branza telemea sau cascaval
- verdeata dupa gust
- 80-90 ml smantana de gatit
- 1 lingura de unt
- sare si piper dupa gust




Mod de preparare:

Intr-o tigaie incapatoare punem untul la topit. Tot de la Buddy am invatat ca este bine sa punem si 1-2 linguri de ulei impreuna cu untul, pentru ca acesta sa nu se arda. Adaugam apoi legumele tocate (ceapa si ardeiul) si lasam sa se inmoaie un pic.



Punem si ciupercile si le lasam sa se imprieteneasca.



Dupa ce si ciupercile s-au inmuiat adaugam sunca (sau jambonul) taiata cubulete.



Intre timp batem ouale ca pentru omleta, impreuna cu un praf de sare si un pic de piper.



Peste oua punem branza rasa si omogenizam usor.



Punem si mararul tocat



si turnam in tigaie, peste legume. Punem capac peste tigaie si lasam frittata la foc mic, pana cand oul se coaguleaza.



Si iaca un mic dejun care sa ne ajunga cat pentru jumatate de zi!



Enjoy!



No comments: