Sunday, February 24, 2013

Happy Dragobete!

Pai dacă nu e Valentine's, măcar Dragobete. De fapt eu zic ca e un prilej bun de a te juca un pic cu mâncarea, în bucătărie şi în farfurie :D Şi tot un bun prilej este de a face mizerie mai mare în bucătărie decât dacă ai găti orice alt fel de mâncare. Mă bucur că măcar baieţii mei au fost încantaţi de iniţiativă şi de mica surpriză. Bine, faţă de ce trebuia să-mi iasă şi de ce mi-a ieşit e o mică diferenţă, dar măcar n-a fost dezastru total :))




Ingrediente:

1 ou
un pic de unt
forme



Mod de preparare:

Fiţi atenţi aici, să nu cumva să săriţi etapele, pentru că sunt foarte importante :))
Ungem formele cu unt (pe dinăuntru, da?), punem tigaia anti-aderentă la foc mic, apoi separam gălbenuşul de albuş.


În forma mică punem gălbenuşul şi lăsăm să se facă (la foc mic, da?).


Desprindem apoi cu grijă gălbenuşul (ei, aici mi s-a cam ciufulit gălbenuşul, dar l-am redresat cât de cât). Punem apoi forma mare si turnam albusul peste galbenus si lasam sa se faca. Desprindem cu girjă şi forma cea mare, apoi aşezăm în farfurie.



Dacă v-am amuzat şi incitat cu această "reţetă", vă provoc să o faceţi şi voi.


Enjoy!






No comments: