Wednesday, April 18, 2012

Dodo a facut 3 ani!

Hristos a-nviat si bine v-am regasit!
Ghiftuiti? Bun! O sa va mai fac si eu acum (poate) niste pofte :P
Nu stiu daca si cati stiti (daca ati citit postul de saptamana trecuta sigur ati aflat), dar Dodo-zilla a facut luni 3 anisori. Stiu ca iar ma laud, da' eu de cate ori ma uit in oglinda vad o cioara si pentru ca Dodo e puiul meu, ma laud si eu cu ce pot si cu ce am :D


Azi o sa va arat la ce am muncit pentru masa de luni si treptat o sa va pun si retetele. Am incercat sa fac un meniu diversificat si usor, pentru ca stiam ca lumea o sa fie satula dupa atatea bucate. Iata ce a iesit:

La aperitive:
- lalele din rosii umplute cu amestec de branza feta, smantana si marar



- tarta cu spanac si telemea de vaca



- foccacia cu rosii si oregano



- senvisuri/tartine/tartino-senvisuri :)) din castraveti cu amestec de branza si muschi crud-uscat/somon afumat



- un platou cu diverse




Felul principal:

- fripturisioane din pulpe de porc si pui, marinate si puse la cuptor, cateva ore, la foc lanzam.

- garnitura a fost un amestec de mazare, fasole verde si morcovi, in sos de smantana si bacon (inspiratie de aici)

Tort(ura) a fost o combinatie care mi s-a parut buna si chiar a fost: blat de pandispan, dupa o reteta de pandispan pentru rulade, cream de frisca si mascarpone, cu zahar vanilat si ananas. Nici nu stiu daca exista reteta asta, dar combinatia si ideile au fost ale mele. Pana la urma, dupa multi si mii de nervi, lumea a fost multumita si de tort si l-au mancat cu mare placere.

                                                                                                                 

Dodo-zilla a fost cel mai incantat ca a avut invitati, ca a suflat in lumanarica de pe tort si mai ales ca a primit muuuuulte cadouri :D


Sa ne traiesti pui drag!


*Fo Full Plate Thursday,

6 comments:

Danutza said...

Sa iti traiasca puiul si sa fie mereu vesel si sanatos!
Imi super-place meniul...yum:)

Roxana {A little bit of everything} said...

Milioane de pupaturi la Dodo de la Bubu. Si la mama soacra.
La multi ani!!!

Andreea said...

LA MULTI ANI!

P.S. Am vazut ca sunt si eu la blogrollul tau. Multumesc! De curand m-am mutat http://inbucatariamea.wordpress.com/

CristinaK said...

Dintre toate, ultima poza e cea mai... "delicioasa"! :)

Miz Helen said...

Happy Birthday to the precious baby! What a wonderful party with all that awesome food and the cake is just adorable! Hope you are having a great week end and thank you so much for sharing with Full Plate Thursday.
Come Back Soon!
Miz Helen

DiaMar bucataria galbena said...

Sa creasca mare si sa va bucurati de el.Pupici obrajorilor dolofani si frumusei!