Wednesday, February 29, 2012

Oua in cuib de paine

Ei, nu-i chiar cuib, dar n-am avut alta idee, asa ca s-a adjudecat denumirea de oua in cuib de paine. Care cuib seamana ba cu o floare, ba cu un bradut, dar astea sunt amanunte nesemnificative :D Ideea asta o sa placa foarte mult copiilor, care vor fi incantati nu numai de aspect, ci si de faptul ca pot inmuia painea in galbenus.





Ingrediente:
- 2 oua
- 2 felii de paine (daca aveti toast cu atat mai bine; eu am avut paine de secara)
- 2 forme de "cukiz"
- 1 lingurita de unt
- sare, piper (optional)



Mod de preparare:

Decupam in paine formele pe care le dorim si intr-o tigaie incingem untul.


Punem painea in tigaie si in forma decupata spargem un ou.


Lasam la prajit cca 2 min, pana cand albusul de dedesubt se incheaga. Apoi intoarcem painea cu tot cu ou pe partea cealalta si mai lasam la prajit inca maxim 2 min. Optional putem sa condimentam oul cu sare si piper. Eu n-am mai pus pentru ca incerc sa evit sa-i dau Dodo-zillei.






Enjoy!

*For Miz's Helen Full Plate Thursday,

No comments: