Wednesday, June 1, 2011

Chicken Cacciatore

Cred ca toata lumea stie reteta asta! Eu am auzit prima data de ea la "John & Kate + 8". Am incercat sa ginesc ce legume baga in mancare, cum o face, da' n-am prins mare lucru. Asa ca am cautat-o pe net. Si am gasit-o! O gramada de variante cu aceeasi idee de baza. Asa ca m-am pus pe treaba, am eliminat cateva condimente, ca sa poata manca si Turbo-zilla si cam asa a iesit :



Ingrediente:
- pulpe superioare de pui
- ceapa
- ardei gras rosu
- rosii
- usturoi
- oregano uscat
- ulei de masline
- vin alb
- supa de pui sau apa calduta
- sare, piper

Mod de preparare:
Carnea de pui se spala, se sterge si se pune la prajit in 2 linguri de ulei, pe ambele parti, pana prinde crusta.



Se scoate carnea si se pastreaza la cald. In sosul din tigaie se pun ceapa si ardeii si se lasa la calit.



Dupa ce s-au inmuiat, se pune o cana de apa (sau supa de pui, pe care eu n-am avut-o :P) si se lasa da fiarba, la foc mic, cca 10 min.



Se adauga rosiile tocate



Se adauga vinul (cam un pahar), oregano si usturoiul si se mai lasa pe foc inca cca 5 min.



Se pune inapoi carnea de pui, se condimenteaza cu sare si piper si se mai lasa sa dea 2 clocote.



Noua ne place cu mamamliga, asa ca ne-am conformat :D



Enjoy!
* Linking this to Monday Mania, Homemaker Monday, Made By You Mondays

No comments: